Pozitív csalódások

2010.06.01. 12:19

A mai nap nagyon nehéz elkezdeni az írást. Az idő is nagyon rossz. Egész nap csak szakad az eső és olyan hideg van, mintha október lenne.

Tudjátok rengeteg emberben pozitívan csalódtam. Igazából mindig egy tragédia kell ahhoz, hogy az ember megismerje kire (kikre) is számíthat. Én megismertem ezeket az embereket. Nagyon jó érzés tudni, hogy a barátaim bármikor segítenek, ha szükszégem van rájuk. Mindig akad valaki aki érdeklődik felőlem.
Nagyon nehéz ez az  időszak. Fogalmam sincs, hogy mikor fogok túljutni ezen a tragédián.........
 

A bejegyzés trackback címe:

https://totyopeti.blog.hu/api/trackback/id/tr992047550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pauser 2010.06.01. 12:38:41

Kell nekem. Szükszégem van rá. Ő asz én...... drágaszágom!!!!
süti beállítások módosítása